20 oktober, 2016

torsdag

Uææ, disse ukene gjør meg sliten, og det hjelper ikke at jeg har muntlig eksamen om ikke lenge heller. På toppen av det hele så jeg først at jeg har mista et armbånd, som jeg vet jeg kan skaffe igjen, men som har en stor affeksjonsverdi for meg. Jeg aner ikke når jeg har mista det, men det må ha vært i dag eller i går. (Vet sånn ca. på når og hvor jeg kan ha mista det, men det ene stedet får jeg ikke dratt tilbake til, og hvis jeg drar tilbake, er det 99,99% sjanse for at jeg ikke finner det igjen uansett.) Får virkelig håpe jeg finner det igjen. Trodde ikke jeg skulle blitt nedslått av noe sånt, skjelver nesten. (Kunne skrevet en novelle om akkurat dette armbåndet, så tror jeg ender det her.)

Forget-me-not

Ellers har jeg det jo fint, da. Jeg kommer til å få en veldig fin helg med han der fine I love and adore. Kommer til å finne på mye fint med han (+ noen venner i morra), og jeg tror jeg trenger det sårt. Savner han jo veldig! Men nå er det på tide å ende dette (merkelige) innlegget og return to the arbeidsoppgaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar