29 september, 2016

"if you'll be my boat, i'll be your sea, a depth of pure blue just to probe curiosity"

Hva gjør en når en sliter med lite energi og kroppen føles tung? Jo, en tenker på alt det positive en har i livet, det bra som har skjedd, og ikke minst det bra som skal skje! For min del har jeg fått en god, snill, morsom og bra fyr inn i livet, som får hverdagen sånn cirka uendelig mye lysere. (Rose på flyplassen og en pingvinbamse fra Akvariet, det slår faktisk aldri feil!) Dessuten skal jeg få besøk av en av mine nærmeste venninner hjemmefra på besøk i helga, og jeg skal vise henne rundt i denne fantastiske byen jeg bor i. Hun kommer for å feire bursdagen min (og hennes!), og det blir bra å vise henne så mange sider som mulig.

Untitled

I tillegg hjelper det å høre på musikk som gir deg energi. I mitt tilfelle slår aldri The Beatles feil der, ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar