08 desember, 2016

sånn går nu dagan

Jeg vet jeg går litt fram og tilbake mellom denne bloggen og winterwinds, men jeg vet liksom ikke helt hvem jeg skal bruke, hvem jeg føler meg mest komfortabel med. Akkurat nå er det denne bloggen. Rett og slett fordi jeg liker designet best. Hvem skulle visst at designet hadde så mye å si på sin egen inspirasjon og motivasjon til å blogge?

UntitledUntitled

Anyways, her sitter jeg. Hele dagen har gått, uten at jeg har gjort noe produktivt. Det eneste jeg har gjort i dag, er å gå på butikken for å kjøpe energidrikk og brus, hente en pakke på butikken, spille (altfor mye) tetris, spise mat, spise godteri, og ja. Hva mer har jeg egentlig gjort? Jo, jeg har drømt meg veldig mye bort, jeg dagdrømmer veldig mye for tida. I går lagde jeg en ønskeliste på expert.no. Man kan lage sin egen ønskeliste, og vinne alt man har satt på den (til en verdi av tilsammen 100.000kr!!!). Gå inn her for å se hva jeg ønsker meg, hihi. Så da har jeg jo dagdrømt om at jeg i morra får en telefon da, om at jeg har vunnet. Haha. Sånn kan det gå når man sånn egentlig må skrive på en oppgave.

UntitledUntitled

Men tenk da - tenk så gøy det hadde vært å endelig bli inspirert til å ta bilder igjen? Med et nytt og bra (og lite og lett) kompaktkamera, som jeg lett kan ta med meg over alt? Og tenk å kunne redigere bildene på en splitter ny og rask MacBook Pro? Tenk så gøy det hadde vært å kunne gi en iPhone til kjæresten, i tillegg til en iPad og en PlayStation? Tenk så gøy det hadde vært å selv få en splitter ny iPhone, som tåler ruskeværet i regnbyen? Jeg må seriøst slutte å dagdrømme nå. Jeg komme i gang med jobbinga snart.

Sånn i bunn og grunn dagdrømmer jeg om at jeg vinner en million i flaxlodd, eller et par millioner i lotto. Da hadde jeg hatt råd til alt dette, i tillegg til klær og alt annet jeg vanligvis dagdrømmer om.

Jaja. Sånn går nu dagan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar