07 desember, 2016

lover, where do you live

Hah. Denne blogginga ass. Føler det har gått ut på dato for år og dager siden, og at blogging nå er litt teit og "lame". (Prøver å være klein å ungdommelig i ordbruken.) Jeg vet ikke helt hva jeg vil med blogginga. Og de gangene jeg blogger, skriver jeg bare om det. Hvor jeg vil og hva jeg egentlig vil med denne online dagboka.

Untitled

"Lover, where do you live?
In the skies, in the clouds, in the ocean?"

Untitled

Den sangen altså. I'm crazy about skies, og den minner meg om skyer som dette. Og av en eller annen merkelig grunn får jeg en følelse av at jeg er tilbake til barndommen. I don't know. Jeg liker å høre på sanger og se opp på skyene. Sånn kobler jeg liksom helt ut.

Men - back to schoolwork. Peace out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar