01 juni, 2016

i juni skal jeg

Hæ? Er det juni allerede?? Det er helt merkelig å tenke på. Tida flyr så fort at det nesten er litt skummelt. Men det er jo litt fint at det er juni da, for det betyr jo bare at sommeren er her! (Om vi ser bort fra eksamen, heh..) Etter inspirasjon fra Supermarie lager jeg et innlegg om hva jeg skal gjøre i juni.

Untitled

I juni skal jeg:
❋ Jobbe rævva av meg og bli ferdig med den siste eksamenen.
❋ Dra hjem på ferie, blir fint å se familie og venner og ikke minst pus(!) igjen!
❋ Begynne i sommerjobben. (SKUMMELT, men åh, så DIGG!)
❋ Ligge ute i hagen og sole meg.
❋ Spise masse is.
❋ Se venner jeg ikke har sett på så altfor, altfor lenge.
❋ Catch up with some series.
❋ Lese bøker, noe jeg ikke har gjort på sånn ca. evig lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar