08 mai, 2016

this is how we walk on the moon

Untitled
Untitled
Kornete bilder, heyhey! De så bedre ut på mobilen, heh.

I disse stressende eksamenstider er det viktig å ta seg pauser. Kveldstur med frisk tur hjelper veldig på kropp og sinn! Jeg har tatt litt for mange pauser de siste to dagene, men føler jeg uansett har litt kontroll. Denne eksamenen skal gå fint! (Jeg må bare si det til meg selv, selv om jeg noen ganger får et lite angstanfall og tror at verden går under på grunn av den ene eksamenen. Det gjør det jo virkelig ikke!)

4 kommentarer:

  1. Viktig med pauser, ja! Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder. Masse lykke til i eksamensperioden! <3

    SvarSlett
  3. Fint! Hjernen trenger å koble av litt og innimellom, skal man klare å få plass til noe mer. :) Lykke til på eksamen!

    SvarSlett