24 mai, 2016

livet smiler

Jeg har det ganske OK+ for tida, dere. Det er ting som får magen til å knyte seg, men det går fort over, for hey, jeg har så mange fine ting i livet mitt. Jeg smiler, jeg er glad, jeg har sommerfugler i magen, og snart er jeg ferdig med to av tre år på barnehagelærerstudiet! Når jeg er så glad som jeg er for tida, så vet jeg at jeg skal komme meg gjennom ting som er litt skummelt og vanskelig. I sommer går jeg rett ut i ny jobb (noe som er litt skummelt og samtidig veldig spennende), og jeg har mange fine planer med gode venner. Det blir så digg! Jeg skal se familie og venner og pus, bade i saltvann, spise is, spise digg sommermat, og bare nyte tilværelsen. Samtidig kommer jeg til å savne livet i regnbyen, siden jeg har halve livet mitt her (føles det ut som). Men heldigvis kommer jeg tilbake etter to lange (men samtidig kjappe) måneder.

Untitled

Vel, det var egentlig bare det jeg hadde lyst til å si. Livet smiler.

3 kommentarer:

  1. Så herlig. Dette fikk meg i godt humør <3

    SvarSlett
  2. Så godt å lesa, det e såfint når livet smile. Masse lykke te i ny jobb også håpe eg du får det finfint i sommar <3

    // Åh, kjære deg. Tusen tusen takk, eg har ikje ord <3 <3 <3

    SvarSlett