05 mai, 2016

inspirasjonen til fotografering tilbake + flytting av følgere

Jeg er plutselig mer inspirert til å ta bilder med kameraet mitt. Ikke det at jeg tar så veldig gode og inspirerende bilder for tida, men jeg bruker nå kameraet i det minste. I helga er det meldt superfint vær og gode varmegrader, så da tenkte jeg å ta et lite avbrekk i eksamenslesinga og gå en kort tur ut. Det er kommet utrolig mange fine blomster ute, og trærne har fått grønne, fine knupper! Det er noe jeg har savna; ta bilder ute. Av blomster, av trærne, av naturen. Kanskje jeg om ikke lenge får et nytt portrettbilde også, i den fine vårsola.

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

Jeg har forresten flytta alle følgerne fra winterwinds.net til denne bloggen (på bloglovin'). Så hvis dere lurer på hvorfor dere plutselig følger en "renateeee.blogspot.com", så er det bare meg, jenta bak winterwinds. Winterwinds.net funka plutselig ikke lenger, og det er litt synd. Det greit å starte på nytt igjen (jeg har en god fortid med å bytte blogger, hehe), men jeg savner den gamle bloggen også. Jeg hadde den jo i tre år. Helt siden russetida hadde jeg den. Det var jo litt fint å se tilbake på hvordan jeg hadde det da. Men men. Håper dere vil følge meg videre her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar