04 april, 2016

tilbake til hverdagen

Tilbake til regnbyen, woho! Jeg kom hjem i går, ganske tidlig til meg å være. Fikk skrevet ferdig en oppgave, og hengt med ny roomie. Selv om jeg stort sett gleda meg til å komme tilbake (mye bra som skjer framover, til tross for mye stress også), var det litt småkjipt også. I går var det nøyaktig én uke siden jeg chilla hos familie på norges vakreste sted, og nøyaktig to uker siden jeg var med pappa på en sportsbar og på kamp. Dét var litt småkjipt å tenke på, sånne fine ting som har skjedd. Post-feriemedfamilieogpus-depression. Men nå er jeg kasta i hverdagen igjen, og det er egentlig like greit. Her får dere noen bilder fra hjemreisa, da pappa og jeg kjørte over fjellet. (Som forsåvidt er nøyaktig to uker siden i dag.)

Untitled
Untitled
Her fra ferja vi tok. Standard måltid på ferjer her på vestlandet (til tross for at de ikke hadde sveler :((().

Untitled
Untitled
Her fra Haukeliseter, hvor vi stoppa og spiste middag. Fint sted, med utrolig fin utsikt!

Untitled
Untitled
Untitled
Sjekk den utsikten, da! Åh. Veldig fine omgivelser når man spiser digg middag.

Det var vel forsåvidt de eneste bildene jeg tok fra turen, haha. Men fine minner å ha! Selv om turen er en smule lang, så er den veldig fin også. Kan si jeg har hatt en fin påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar