07 april, 2016

livet akkurat nå

Livet er ganske greit for tida. Jeg er ikke like stressa og urolig i kroppen lenger. Ikke like stressa og urolig som jeg var fra uka før påske og inn i ferien. Det er ganske deilig! Jeg kan ha perioder som er litt kjipere, hvor jeg lettere kan gråte og tenke at jeg ikke er bra nok, men det kommer det alltid en ganske bra periode etterpå. Selv om det suger der og da, må jeg bare nødt til å komme meg gjennom det. Etter en lang og grå periode med mye regn og dårlig vær, kommer det alltid bra vær med sol og varme. Disse kjipere periodene varer heldigvis ikke så altfor lenge da. Og heldigvis har jeg veldig gode venner, og et bra kollektiv. ♥

Where I am
Untitled

Gode grunner til å smile akkurat nå:
❋ Mye fint som skjer framover, av sosiale ting.
❋ Jeg har ikke den tunge vekta over meg lenger.
❋ For en ukes tid siden fikk jeg meg sommerjobb!!!! (Skjedde veldig plutselig.)
❋ Jeg har (som sagt) gode venner, som jeg har det veldig fint med.
❋ Jeg stresser ikke like mye over eksamen som jeg kunne ha gjort, ikke enda i det minste.
❋ Våren kommer bare mer og mer tydelig fram for tida. Fine fugler som kvitrer, og trær som begynner å få knopper.

Untitled
Sykesville Sunset

Om jeg egentlig hadde et poeng å få fram i dette innlegget, er jeg en smule usikker på. Men kan oppsummere med at livet er ganske OK+ for tida. Jeg håper dere har en fin tid dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar