04 februar, 2016

livet

Livet dere. Det er stressende, det er fylt med mye å gjøre, mange tanker, mange viktige oppgaver. Til tross for det er det veldig fint. Jeg liker å gjøre ting, men akkurat nå kommer jeg inn i en veldig travel periode på skolefronten. I tillegg må jeg begynne å tenke på sommerjobb. Har skrivd noen søknader allerede, nå gjelder det bare å få skrevet de siste og få sendt de ut. (Skulle gjerne dukket opp fysisk og levert søknaden, men gjør jeg nok når jeg kommer hjem på påske- og vinterferie/studieuke.) Ellers har jeg det fint, og gjør mye fint i tillegg til skolearbeidet. Jeg tror det hjelper veldig for den mentale helsa.

Untitled
Untitled

Jeg er ikke så flink med matlagingen da. Eller, middager mener jeg. Det går ofte i enkle greier, med få ingredienser. Jeg må bli flinkere til å lage mer næringsrike ting, ikke bare koke litt spaghetti, steke en løk og klæsje på litt ketchup. Men det er sykt digg da!! Åh. Har hatt det tre dager på rad nå, and I love it. (Spiser kjøttpålegg og magre ting til frokost og lunsj, altså. Så litt næring får jeg i meg, no worries. Må få inn mer frukt og grønnsaker da.)

Untitled
Untitled
Untitled

Jeg vil også bli flinkere til å gå turer. Her har du fra en tur opp Ulriken tidligere i januar. Det var en utrolig fin tur, utsikten er helt fantastisk. Særlig i solnedgang, åh. Det er en litt heftig tur å gå etter en dag med skole og skolearbeid. Men det passer bra på en helg eller en fridag. Ellers vil jeg gå litt mer opp Fløyen (passer bra på kveldstid!), og litt rundt på andre fine steder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar